tisdag 25 mars 2008

Trekampen



Följ med i trekampen!

Det där att jobbarpolarn köpte metallicavinyl för 500 vill inte
släppa mig och därför gick jag upp på vinden och där rotade jag
fram tre olika vinyler som jag sedan släppte ut på tradera.com.
Inte för att tjäna pengar, men mera som ett litet experiment.
Alla tre orkestrar har fans, och om dom inte har det så kanske
skicket kan väga upp för eventuella intresenter.

Vem ska säljas fö mest eller kommer någon att buda alls?

Kampen står mellan dessa tre:

1 - Raspig vinylsingel med Beatles - All you need is love
2 - Nyskick bildmaxisingel med Offspring - Come out & play
3 - Hyfsat skickade maxisingel med U2 - Sunday bloody sunday

2 kommentarer:

anncha sa...

Jag skulle förstås lägga bud på Offspring- eftersom det är min.

Och det är den jag hejar på. Heja, heja!!

Puss o Kram

Tjing anncha

Doghead sa...

tusan. avslöjad när man försöker tjäna lite extra! ;P