onsdag 12 mars 2008

Halvvecka

Kärestan fick ett ryggskott och fick vara hemma
i veckobörjan. Stackars Trollet. Och dottir som delar
ut karatesparkar i sömnen är ju inte heller att
rekommendera för ömma ryggar. hon skrek två
gånger i natt när iris träffade rätt (fel).

Jag ingick i en granskningsgrupp och idag fick
gruppen då granska det som vi skapats för,
nämligen hur lill-chefen valt att lägga ut pott-slantar
på sina drönare. Det var en rätt läskig upplevelse
att på så sätt titta in i hanses huvud, hur han
bedömt folk. Vill nog inte va med next år.
Jag är nog så långt ifrån en ledare man kan komma.

Birdnest-Stephan-Kamelen köpte den sista av
utställningens tavlor. Han skaffade den till en flickvän,
och det var ju lite ballt att ens konst är kärleksgåva.
spexiellt som tavlan ser ut såhär:



....eller köpte och köpte, fresten. Vi gjorde deal
att jag handla grejer på hanses företag för summan
och då blev idag följande biställt:

DLK - HOCKEYFRILLOR 89-97, (2CD)
T-shirt med Wolfbrigade - CELTIC DOGS (T-S)
Sista Skriket - Hela skiten är en jävla zombie, CD

Vift på på hela jävla svansen


1 kommentar:

Miss Lyckad sa...

Köp en Värmelampa så FRu´n Din Får VÄRME och mindre "ömhet.

Härlig tavla. Jag skulle oxå kunna köpt den som Kärlekskonst.

Jag gillade Ditt Inlägg på Författarbloggen!

Trevlig Voff Mjau Helg!

/ Miss Lyckad - The Girl Who Changed The World -