fredag 21 mars 2008

Långfredag

Det nya ritarjobbet bjuder på många kul utmaningar
och idag har jag småbörjat en del. Jag och Klienten
verkar dela somliga humoristiska perspektiv och vill
det sig väl så kommer det nog bli fint när det hela är
klart. Återigen rör det sig om ett antal bilder som ska
göras till olika texter.

~

Så väldigt kallt var det att jag inte ens klarade av att
tanka mer än 20 liters bensin på morgonkvisten. Inte
heller kunde jag förmå mig att springa genom skogen. Har
inte några långa springarbyxor. Bara knickers och jag
förstod att det skulle gör mer skada än nytta och rusa då.
Men bensinen höll till Frugans syster som hon ville hälsa på.
Iris skrek hela vägen i bil nästan av den anledningen att
hon skulle inte sitta själv i baksätet. Hon prövar en mer
och mer och den omtalade 3-årstrotsen tycks vara på ingång.
Gäller för en annan att inte gå i hennes fällor. Men svårt
är det när ens hjärta är vekt för henne.

Åse målar vitt och det blir fint.
Ägg målade hemma igen & imorrn blir det Påskmiddag!


figurer har inget med middag att göra

Inga kommentarer: