söndag 23 mars 2008

Ny frisyr

Lördag:
Påskmiddag i Kungsör med skvaller, ny bil åt
syster, nytt kök åt bror och till iris förtjusning:
Ett stort farfar & farmorsägg till bredden fylld med
godis. Jag åt upp en massa mat och var sådär palt-mätt
även om det serverades annat än palt.

Söndag:
Migrän i huvudet, men stack ut och sprang i skogen.
Den släppte inte in mig och jag dog för det var för kallt
efter en kilometer i dåliga kläder och migrän som kom
tillbaka. Kanske längtade jag till en sysslolös söndag med
Kärestan och Iris.
Ann-Charlotte var modig med saxen och klippte till en
ny frisyr på lilldraken. Det blev faktiskt skitsnyggt och
snart hade min huvudvärk försvunnit också. Solen lyser
ute och ann-cha sa att jag är ledig i morgonens måndag oxå!

Jag visste inte.. fatta!






Inga kommentarer: