lördag 15 mars 2008

Hunden gillar bad

Iris & Jag gjorde äventyr i grannstaden när
närstaden hade stängt badhuset så sa vi ba:
- vi åker väl til lArboga då!! och gjorde så där
något som vi inte gjort igår eller tidigare:
Bada i Badhus & det var faktiskt kanonskoj.

Vi bestämde att nästa gång skulle mamma med
oxå och så blev det för hon biställde ett internetiskt
badlakan som sa: jag lovar att följa äventyren då!

Men det rätta är att det i pappan känns att man
gör riktigt bra grejer, även om det kan bli lika bra
för dotterns skull att kanske blott sitta i en sandlåda
och latja hela dagen.

En snöflinga föll från skyarna

Men natten mardröm var inte 1408-filmen som
lova runt men höll tunt, trots att Cusack var med
som jag gillar skådespelare. För han hade fimp bakom
örat och ett krångligt förhållande till sitt ex.
och mycket riktigt var det gamla vännen Stephen King
som hade kokat ihop soppan.

Faktiskt skrev jag klart novellen idag.
Den ligger och lyser som råklotter i datorn och sen
ska jag skriva den så fint som bara den.
En figur heter något annat men hela tiden
när jag skrivt namnet så har det blivit felstavningen
Hank.

Ska man ge efter för det undermedvetna ?

ikväll ringer jag fram Sibel-snärtan! det är ju
hennes tur har jag fått för mig.

- Voff

Inga kommentarer: