torsdag 24 januari 2008

U.F.O.



Tjo!
En ufojording spottad på The surface of Mars och Aftonbladet
kränker genast varelsen personliga integretet.
Men jag är snäll och slänger dit ett censurstreck.

..men det som stör mig är experteterna som alltid säger i slutet
vatten är en förutsättning för allt liv.

Varför då? Varför kan man inte vara en dansande rymdgas,
en tänkande sten från galaxen OMEGA eller varför inte en
stoftätande känsla?

Varför behövs H2O för att kunna kallas liv,
herrar & damer experter?

1 kommentar:

Miss Lyckad sa...

Kära Doghead!

Som expert av detta ämne skall jag tala för alla Experter. Experter äro trångsynta och väldigt inriktade på den mänskliga planeten kallad tellus. Att något annat skulle kunna existera utanför våra, hm, harkling, fyra väggar så att säga är befängt och närmast skrattetande. Tack för mig!
/ Expert Margareta von Tomtarpå Loftét

Jo du Doghead. Det är så att jag har en idé till mitt omslag. Herr watson på det king inkade förlaget har satt igång me ét, men vad han inte kan göra är det som jag vill ha i högra nedersta hörnet... kattfot avtryck och sen en härligt femininkisse med skinn på näsan;) som vänder sig mot läsaren och gör ett Fuck You tecken...? Vad säger du? Har du lust att försöka? Jag erbjuder dig 1kr per bok. Det tycker jag är bra.

/ Miss Lyckad