fredag 11 januari 2008

Minneslucka från Radio Västmanland


Radioprata är svårt. men nu var det gjort & därmed bara
vänta på utsändningarna. Jag blir helt nollad efter en intervju.
Inget minns jag egentligen av frågor och än mindre de svar som
jag mumlat fram. Dock har man en känsla för om det gått bra
eller om det gått dåligt. Denna gång gick det halvbra. Säkert har
en del knasiga svar landat i inspelningapparaturen, men oxå
ett o annat någorlunda intressant. Redigeringen får slutligen
sätta sin prägel på mig och det blir efter det.
Jag läste två dikter. Jag hör inte hemma där och Zigenarebacken.
Den sistnämnda för att den é så kort ! Ty det var en obekväm
upplevelse att sitta bli insnurrad på band när man läser.

Iris var skrajsen för radiodamen och hade tunghäfta oxå!
fortlöpande information när sådan finnes!
Nu e det helg!

Inga kommentarer: