lördag 19 januari 2008

Bilvätt

När helgen tog sin början så tog min fru helt slut.
Iris har varit hemma ännu en vecka från dagis &
smittat över förkylningn på sin vackra mamma.
Familjen har haltat lite sen Julledigheten med
lite all möjligt som anledning och det é lit tråkigt.
Spexiellt helgerna, som man brukar göra lite kul
allesammans, blir tråkiga när det bara blir sitt i
lägenheten och tv-glutt.

Men lite spänning kommer in i ändå! Som idag
när jag med brorsan som stöd bisökte en
biltvättsautomat för första gången. Vilken fantastiskt
maskin!
Inte bara nöjestur till macken dock, ty nästa
vecka ska SAAAB till bilbesiktning för okejstämpling.

Jag kan inte sova utan raggsockor. Det är ett självskapat
måste på fötterna, eftersom jag vägra bo i en totalt
vuxen värld. Mina raggsockor fungerar nämligen mot
monsterattacker under natten. Du tror kanske inte
på sånt larv, men hur i helskotta kan sockor bli såhär
sletna av att ligga still i en säng?

Just det



Annars är det Storm i Sverige idag.
Så det är guldläge att gå ut och skrika snälla saker.

Inga kommentarer: