onsdag 30 januari 2008

Eremia & Jag ?

Go kvells i bloggen!

En bra dag går mot sitt stup och med den en
mild-mild huvudvärk. Ska bli ett nöje att dra
sig ner i slafen i nästa stund men lite kuliga
rapporteringar ska jag skrifta ner först.

Ett meddelande i hemsksidans gästbok pratar om en
Mikke som gillar Dagens Arbete-artikel och den där
sedda dikten Love Vs Reality så mycket att han biställt
hela boken! Blev glad-glad poet av sånt förståss!

Ett rock-band Eremia vill kanske att ja gör omslag till
skiva som dom ger ut. Kul-kul. få se om dom e nöjda med
prislappen dom fick. 500-1000 kronor.
Har återigen haft anledning att fundera lite över de priser
som jag sätter på mina tjänster. Vad är ett bra pris utan
att vare sig konstnär eller kund behöver känna sig lurad
eller utnyttjad? Jag ligger lågt med pris, men tanken
finns att jag har för snälla priser, inte minst för att
många ofta påpekar detta för mig. Men samtidigt ger ett
lågt pris en bra reklam på en konkurranshård marknad.

Annars har Herr Jocke köpt upp två tavlingar och det har
varit en bra dag för affärer.

Bandets myspace:
http://www.myspace.com/eremia

~

Inga kommentarer: