fredag 25 januari 2008

Mjaou?

Var det något sånt härna ?

4 kommentarer:

Miss Lyckad sa...

Mjaou till Voff, Majaou till voff!

Doghead, Mmm, Me like. Det var inte vad jag hade tänkt mig, men när jag ser den så känns den rätt.
Ett Trademark!
You seee! I want to make a deal!
100 kr i all ära. Självklart ska du få dom. Men, jag vill att du ska vara delaktig i min bok och då även av försäljningen. Ett Nej accepteras inte. Jag vill kunna be dig om bilder jag har visioner om och du ska veta att du får betalt för dom. Du är proffs Doghead! Och jag vill ha ett samarbete vi båda får ut något av. Så därför, 5% av Royalty´n på avtal är din om du vill bli min illustratör. What u say?!

/ Miss Lyckad

p.s. jag vill ha samma kattfräs i olika poser och klor=)d.s.

Doghead sa...

ber du mig om bilder som du har visioner om så ska jag göra mitt bästa att ta fram dom.
jag går med på dealen om det kommer på ett avtal via daniel, (du är ju en skugga, och dom vill jag inte göra avtal med) ..och till daniel kommer jag även skicka alla bilder som jag gör (de fysiska pappersgrejerna när sådana finns) ..och hundraspänningarna kan du därmed glömma. lite rörigt men alltså

1. I ditt kontrakt med Daniel ska det stå att jag får 5% av din royalty. Det får du be honom skriva in.
2. Jag gör bilder du ber om och de är beskrivna som visioner. Du väljer att använda dem om du vill.
3. Du har rätten till figuren i all framtid men jag behåller en rätt att få ha bilder jag ritat till dig publicerade på min hemsida
eller på andra ställen där jag vill visa min ritarförmåga
4. Kontakt sker via Daniel, jag skickar till honom original när
det blivit en bunt
5. Jag får ett friex av dig av boken (en sådan deal har jag redan med förlaget, men jag vill ha en med en miss lyckad autograf i :)

Äääär det okej för dej så kör vi.

ditt "ps" är bara en indikation på vad du vill ha i framtiden? eller vill du tt jag ska rita kattfräsen i olika poser så vill jag att du säger vilka ;)

Miss Lyckad sa...

=)
El maestro Daniel san Whatsón är underättad och kommer inom kort höra av sig och skicka ett avtal
=)
Very nice doing business with you.

Jag hör av mig via Förlaget eller via mail om mina visioner... skickar nog med text till...

Tack! Å Trevlig Helg,
Mjaou!

/ Miss Lyckad

Doghead sa...

tjo! då e det igång!