torsdag 31 januari 2008

Ledstaplarapa

Idag fyller min förtjusande syster 40 år!
och det firar vi 14:e juni i hennes place.

Får köra liten ledstaplarmaskin och var duktig och
klarade teoriprov och allt. Har ni en tyngd så kan
jag lova att lyfta den åt eder, om blott jag får en
mini-truck till hjälp!

Hade ont i huvudet och förlitatde mig på lilla migränkombon
Alvedon/Ipren. Funkar skitbra för mig och nattens maror
flög sin kos med värken. Nämligen började migränen igårkväll
och tilltog under natten.
Vid lunch så var jag på bibloteket och misslyckades boka
datumet jag ville ha på Solmyra i sommar, när migränen
plötseligen låste in mig på lilla toaletten och jag kände mig lite som
en knarkare som stod där och tugga piller. Men blev frisk igen.

Nu är den väck!

Och en idé har jag fått som ska prövas i skrivarvärlden. Vet
inte om det är bra eller genialisk, men idén kan låta mig pendla
lite fritt men ändå skapa något sammanhängande. Får se om det
funkar.

1 kommentar:

Miss Lyckad sa...

Vill bara önska dig en Trevlig Helg och tacka å bocka för kommentaren. Jag gillar folk som inte håller käft.

/ Miss Lyckad
p.s. Din kommentar gav mig uppslag till morgondagens upplägg så missa inte det...d.s.