tisdag 9 juni 2009

skakig fabrik igen

nu darrar hela fabriken igen. imorrn ä det stormöte
och eftersom det kommer info från metallklubben
kvarten innan så är det en ganska tuff indikation på
att det är mer elände på gång.

men en ny chef ska presenteras i varjefall. den stackarn
har redan dålig rykte på golvet. välförtjänt eller inte men
jag bryr mig int så mycket egentligen bara han är hel och
ren.

omfilmning av öppningscen idag efter jobbet och därtill
blev det lite nya scener också. det kommer att bli en
drömsekvens med Hund. Han blir ju slagen i huvudet och
tanken är att därefter ska han sjunka in i drömvärlden.
Det coola är att att en specialeffekt ska lägga in så att
hunden får slutna ögon samt att huvudet snurrar när han
övergår till never-never-land

innan dess rngde dom fråmn radoniet igen och begrundade
om jag var villig att teflonrösta på mitt-i-sommar-afton men
på morgonen lokalt över hela västmanlandet. ja, tack, gulp,
sa jag förvissad att orera bätter än jag skriftar blogg tex om
jag har tur. men vakna då 7.30 för all del

Inga kommentarer: