onsdag 3 juni 2009

Lekstund

varannan vecka på Onsdag är lite av en lekdag för mig
eftersom vi ordnat så Iris är på dagis lite längre dom
dagarna. På EM-veckor tappar hon annars så mycket
tid med dagispolare annars. Men det skapar en liten
välbehövlig lucka för småbarnspappan som jag fyller
med kreativa göromål.

Jag har idag skrivit färdigt en till Krönika för Du och Jobbet
och denblev riktigt bra tcker jag själv och det tyckte Eva
på tidningen oxå. Sen har jag gluttat i Cladams manus. Helt
olikt är det än jag väntat mig men väldigt bra hitills. har inte
hunnit med att läsa allt eftersom det är kritiska ögon som
eftersöktes.
Och sen gluttat på projektet med samma nämnda Cladams
serie som jag tecknar. det är i princip färdigsskissat. alla sidor
finns o olika form och jag ska bara bestämma hur det ska
se ut sen tecknar jag allt på stört o så är det klart. DEt är nog
fiffigt att göra det i sträck för jag är lite skiftande i tecknarpennan
så om det ligger stil för länge byter den liksom stil.

118118:
Jag skickade sms och frågade, precis som tv-reklamen
säger att man ska kunna göra, en helt annan sak än vanligt
och svaret på hur många "Håkan Eklund" det finns i Svea
är tydligen 76 stycken folkbokföringar.

Inga kommentarer: