onsdag 17 juni 2009

Ett snyggt klipp

Vaknade tidigt - som om det existerade sovmorgon på
Rudbeckius - och for iväg till ABF i K-sör med träff med
Cladam för att glutta klippad film. Den hade lyft ordentligt
i tittarvänlighet men dom hade inte fått till eftertexter och
effekterna riktigt ännu.

Jag avslöjade lite underprojketet om att containerhunden är
en kollektiv konstskapelse och han gillade idén. Nu har jag
läckt till de flesta inblandade och det känns rätt okej även om
det inte var tänkt att nån skulle veta alls.

Sen for jag hem till Ronny och läckte lite där också medans
våra döttrar lajja loss i hennes sovrum. Jag tror Ronny gillade
filmen ganska mycket och kollektividén han också. En punkt
som han dock tänkte på var att musiken är ganska rytmik-rik
och att det kanske inte blir helt rätt att få det att passa in i
det som sker på filmen. Men det kommer nog lösa sig til det
bättre. En inspelningsträff blir det dock nu på Söndag.

Jag fick en t-shirt också! T-shirtar är bäst!

Inga kommentarer: