måndag 1 juni 2009


för tillfället är huvudet fullt av kommande
söndags aktiviteter. bli inte rädd - jag har int
gått och blitt religiös - men då är det projektets
stora filmdag. Idéer snurrar runt i huvudet och
de flesta försvinner bort igen men det som blir
kvar hamnar i film-manuset för att sedan försöka
fångas på silvertejpen.
Jag har också skrapat ihop ett litet men riktigt
filmteam! coolt. Och samlat ihop rekvisista. men
inte helt. vill ha en kedja av plast som jag sett ligga
på jobb-fabriken men orkar inte skaffa utförsellapp
och jag är fö gammal för och stjäla så jag ska hitta
sån på Ekos istället har jag bestämt.
Idéerena har sått ett frö till ett suddig story som
man skulle kunna utveckla om det bler mer filmat
framöver. toppen.
Annars:
Har solen värmt mina armar i en riktigt truckerbränna.
Alltså, man ser var t-shirten suttit när man tar av den.
Ha-ha. Men idag är det molnigt och skönt.

Extra Helvete:
Soliga helgen satte sin prägel på innetempraturen på
jobbet. Ventilationssytemet har alltid varit ett bråk.
Vi säger: Fixa ventilationen!
Dom säger :Det funkar inte för ni öppnar fönster, dörrar
och ingångar
Vi säger: Vi öppnar för att det inte funkar.
& så håller man på sådär tills det blir höst.

Inga kommentarer: