måndag 22 juni 2009

jävla gubben

En teckning för Containerhund.

Magazin var intresserade av projektet och det är kul
att dom vill göra någon grej med det och från Stockholm
Poesi Festival är dom lite nyfikna också. I vartfall så
mycket att dom vill se lite innan dom bestämmer sig
om det är något för dem.

Shysst att det liksom ger lite ringar på vattnet sådär.

*

Men själv är jag inte utstämplad från fabriken än men
dock i tanken har jag gått på semester. Bara imorrn kvar
och sen far vi iväg till Solmyra och det ska blir roligt. En av
flickorna har varit krasslig och det har varit ovisst om hon
skulle med. Men nu verkar det vara på bättringsvägen
och det är kul att ingen behöver missa. Det är ju blott en
gång om året.

Vidare kan presenteras, int ehelt ostolt, att lilla
damen Eklund kan behärska svordomen jävla. Idag
när vi lekte Lego så skulle jävla gubben in i huset
och jävla gubben hit och jävla gubben dit. Va jag skratta.
Ha-ha. gubben är alltså en legogubbe

Men ann-cha gav mig lite onda ögat sen när jag börja
prata svordomar igen och det är välan så att man inte
ska uppmuntra sånt och håll på och snacka och hypa
upp grejen.

& sol oxå. nu är sommarjävel härna ändå.


Inga kommentarer: