fredag 12 juni 2009

En video



Present:
fick tre fina tröjor i breflådan av Cladam! snygga med
Underjord-loggan. Det tål att sägas igen. Får jag en t-shirt
av någon så är jag en kompis för alltid.

Sommarlov:
Skolavslutning blev en blöt tillställning kan tänkas i
Köpingskvarteren men mest var det blöta regn.
Det känns som jag har sommarlov också. knäppt!

Biltur:
Jag & Iris Saabade iväg till Kungsör på Lördagen o fika o
tittade på filmen och på bilderna som Rami tog i skuttefabriken.
En del var riktigt snygga och en del var shyssta på
ett dokumentäriskt sätt. Jag fick låna dom sen om det
behövs och jag funderar om inte jag tamefanken såg en
omslagsbild också där i den digitala högen.

Va?:
Sen påstod han, Rami at det var 20 år sedan jag slutade
i grundskolan o jag skrattade men i höst är det tydligen
något spektakel för det. Kan han verkligen ha rätt?

YouTube:
Veckans Musikvideo är Misfits och låten Scream. Videon är
regiserad av samma snubbe som gjort Night of the living dead!
George A Romero heter han. Zombietemat är därmed en
självklarhet i vedeon kan tänkas.
Misfits var styva i korken när dom gjorde låten o sa till
en annan snubbe som precis höll på att göra en hypad skräckrulle
då:
- Vi är tuffa Misfits och vi har gjort en soundtracklåt till din
film Scream. Får vi vara med?

- Nä svara han då, den gode Wes Craven

Kuriosa:
Jag har skrivit eftertexter till Containerhunden föresten och
där står det att jag är också är en regissör.

Inga kommentarer: