måndag 8 juni 2009

2 seriesidor



På dom igen .. dom blöder i ryggen. Vet inte vad det betyder
just men så sjunger Stockholms Negrer på skican Brutal
Disciplin från 198? Ett av mina favoritpunkband. Antagligen
nummer ett om det gällde.

Så kan man känna på måndag. Man måste liksom bita ihop
för att sen bara hoppa på den demonen och ett tu tre så är
vardagen igång igen efter en skön helg.

Dom har rigt från Radio Västanland och vill att jag skriver och
läser tänkvärdheter i höst. Jag har skrivit en som jag skickade
iväg för bedömning eller vad det nu var till för. dom bad mig göra
så och så gjorde jag. En figur sa en gång att man ska tacka ja till
saker som kommer i ens väg och det gör jag egentligen jämt
nu förtiden när det kommer något konstnärligt göromål
my way. Om det inte gäller rent utnyttjande av min person då
förstås.
Föresten så hälsar språkpolisen att det är en väldans skillnad
på att nyttja och utnyttja.
Cladamseriens avslutande två sista sidor är ritade och dom
blev fina. har hoppat av lite färgtåget dock. Jag är velig hur
det ska vara på den fronten.
Mer Cladam är ominspelning av första scenen från Söndagen
men det är imorrn. Nu ska jag sova stock tills fabriken öppnar
igen.

Inga kommentarer: