söndag 14 juni 2009

H.Å.K.A.N

Hipp Hupp Håkan har namnsdag idag och inte med
det för sen på Tisdag ( av alla dagar ) så har jag även
36 årig födsledag! Jag tänker fira det med att jobba på
fabriken och låtsas som om det inte är en spexiell dag.

Mamma & Pappa var o gratulerade idag och åt lite
tårta som di hade vänligheten att plockat med sig.
Annars har det varit en Söndag lika insperationslös
som regnet är blött & tråkigt denna höstlika Junidag.

Så inget spennande att skvallra om mer än att filmen
Containerhund ansas lite extra ikväll för vidare leverans
till Ronny som ska rytmlägga och greja.

Ska ansöka om nattjobb för hösten sista tiden på fabrik
om det blir att det blir sist tiden på fabriken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Själv har jag kört på Kinnekulle ring, hoj ner o hem, hoppade upp på hojen 05:10 idag o körde i regn ända till laxå... 58 mil idag..18 mil i regn, men vi hade strålande sol hela dagen på plats, men det var 5 st krascher, 3 st väldigt demolerade hojar..blir så när man är nybörjare på banan i långsamma gruppen, och man börjar köra som en maniac för att "bättre sig" är lika med krasch, min grupp var fria från sådant ;-) något trött nu

12 arbetsdagar kvar för mig innan semester(på 3 arbetsvägar)

mvh Brollan