tisdag 30 juni 2009

Containerhundlänk

http://www.myspace.com/containerhund
ovan finns en länk för Containerhundprojektet
som man kan bli myspace-kompis med om man
vill. Projektet är alltså den poetiska filmen som
jag pysslar lite med då och då.

Den jämra dumburken, alltså datorn, lägger av lite
hur som helst i dessa varma dagar. Blir ganska läskigt
när man funderar över allt skrivet och ritat man har
i den. Kort på Iris har vi nyligen fixat in på cd så där
är det lugnt.

Om jag var en terrorist skulle jag attackera internet.
Datorns viktighet i allas liv är nästan skrattretande.

Idag har vi tagit det lungt som planerat. Iris far och
badar men Farmor & farfar imorrn och själv ska jag
krypa tillbaks in på fabriken.

Har börjat ritat fram Cladams serie nu. Den blir lite
nog rätt okej tror jag. Dock är ju detta med serier ett
ganska nytt område för mig och jag betvivlar inte att
jag har ganska många blinda fläckar i själva sättet
man för berättelsen framåt via bilder.

Inga kommentarer: