måndag 18 februari 2008

Recension

En kul recension fick jag idag på diktsidan
http://www.dikt360.se/ gå dit och glutta hur
Manifesto Doghead tilldelades Betyg 4 af 10.

Jag försöker ha ett gott öga till olika projekt och
konstnärliga grejer och när Magazin Koping annonserade
efter konstnärer för en utställning i samband med den
årliga stadsfesten Grisfesten så skickade jag in mitt lilla
namn. Alltid kul att visa upp sig och apa sig är ju
ett balsam för själen.
Men idag fick jag lite mer information från annordnarna
och i samma stund drog jag svansen mellan benen. Tydligen
är det tänkt att konstverken ska hänga på å och broräcken
på de mest trängseldrabbade områderna i centrum, och
dessutom då ungefär på samma höjd som ett räcke har.
Ett definitivt Nixpix sprang ur informationen att man
måste stå där och flina från 10 - 17 som någon marknadsknall.


Men gå & glutta andras grejs ska jag förståss.

Inga kommentarer: