torsdag 7 februari 2008

Dikt & Poesi

Idag har jag skrivit klart finalen i nästa bok!
Idag har jag städat och klarat mig själv.
Idag har jag fått nog av hårt slit på fabriken.
Idag har jag städat lägenheten inför helgen.
Idag har jag hört en helt galen konspirationteori
om 11 September, och jag älskade den.
Idag har jag bestämt att Hillary Clinton ska bli.
presidenta.
Idag har jag bestämt att det är synd om Britney Spears.
Idag har jag ritat bilder.
Idag har jag vägt 86 kilo igen, fast jag äter snällt.
Idag har jag inte träffat Iris ännu och jag
saknar henne och hennes mamma också.
Idag har jag lagat musli.
Idag har jag upptäckt att jag inte vet var tyska U
finns på tagentbordet.

I morgon är det helg.




2 kommentarer:

Miss Lyckad sa...

Idag har jag bestämt mig för att Existera.

Grattis till Finalen!

/ Miss Lyckad

Miss Lyckad sa...

Och Idag Söndag har jag bestämt mig för att Explodera på min blogg!

Hoppas du haft en trevlig helg!

/ Miss Lyckad