onsdag 20 februari 2008

Fjädrar i hatten



Idag fick jag min första pröjs från försäljningen av
Manifesto Doghead. Mitt första skriv-royalty någonsin
och återigen ger boken en liten sjuk kick i mig.

Ritjobb har jag fått likväl idag. Ett första förslag är
ovanstående och vi får se om det är det eftersökta.

King Ink Förlag har börjat göra reklam för en bok
som på framsidan har en bild som jag ritat. Det är
en bok som heter The Rocky Horror Prostata Show
och då jag har läst den kan jag bara rekommendera
verket.

Blir återigen så glad att jag har en hobby som
hela tiden genererar ny energi till sig själv.

1 kommentar:

Miss Lyckad sa...

Aye Fina Doghead!

Jag gjorde reklam för dig igår då någon frågade om den fina bilden på Bloggen;) Du är så bra. R.H.P.S ´s framsida är skitsnygg. Good work. Imorgon har jag min Deadline och då kommer jag bestämma upplägg. Mrs. Watson sa att hon skulle fixa med avtal till dig inom några dagar. Så snart kommer texterna. Dom skickas till dig på vanlig mail.
Have a Nice Day! Läs gärna mitt utdrag från boken på bloggen idag. Det är mjukisen du efterfrågade;)

/ Miss Lyckad