tisdag 30 december 2008

Nästan sist

nästsist och pappas födsledag. Jag gratta via telefonen
och det var han nöjd med. Tänk att han ska ha pension.
Vilken lyllo

Ut på parkering smög de nya ägarna av Rudbeckiushuset.
Bekanting var den ena, en paralellis från grundskola. Vet
inte vad jag ska tycka om det. Om man behöver tycka nåt.

Var och handla och gjorde planer för sistdagen. Det hela
pekar på att det kommer bli en Taco-anrättning samt en
chipspåse på kvällen för hundfamiljen. När dotter knoppat
så blir det videokväll tills vi somnar och sedan vaknar av
raketer utanför fönstret.

Vi bor och har bott centralt de senaste åren och har därmed
fått njuta fyrverkerierna till fullo. Det är ett helt galet &
onödigt slöseri-på-pengar-och-stackars-hundar-och-hela-

fadderuttan-samt-bortsprängda-fingrar.

Men jag tycker om det!

Jag önskar alla mänsklingar ett gott nytt år om jag int
bloggar imorrn! Voff

Inga kommentarer: