måndag 8 december 2008

Gnäller om Kösystem

Såhär blev katten som jag ritade efter Saris skiss

Annars ha jag känt mig som den katten idag.

Vårdcentral:
1. Va fan menas med att börja allmän mottagning
klockan 9.30. Det är sjukt sent.
. På vårdcentral ska man skriva i sitt namn på ett
skrivblock när man kommer dit. Sen går man och
sätter sig i väntrummet. Sen kommer doktorn och
frågar om vem som är på tur. Det blir ett dubbelt
kösystem och en del kör efter lapp och en del den
som har settat längst. Alltså komer man in sent som fan
om man inte suttit och vakat över sin plats och fått migrän
för det.

Iris har öroninflamation så vi fick meducin utskriftat
till Apoteket.

Apotek:
Sitta i kö länge länge länge men tyst och fin och vips
så är det 67 och min tur. Sen får man köa igen medans
dom blandar!!!! Jag darrade av ångest innan jag kom ut.

Men nu är det lugnt i kropp igen. Ann-Cha snörvlar
och Iris är inte lika nere som igår men ska va hemma
minst imorrn också sa Doktor Finger.

Inga kommentarer: