måndag 15 december 2008

Intervjun med Magazin 24

Vaknade upp och gluttade datorn. Magazin24 ville träffs
för intervju om H. K. Kraxmaskin idag och bad mig höras
av. Blev lite nervös men ringde på stört för det passade
bäst så att bara kasta sig in i lejongropen och svara på de
frågor de hade.

Och efter en knaglig cykeltur befann jag mig upp på
tidningens redaktion, lite förvånad över att ha sett
smurfarna Fredrik & Fillip bevära Köpingsbor på Stora
gatan. Jag tipsade murvlarna men de hade tid för min enkla
person ändå och det var inte så hemskt frågor heller.

Intrevjun kommer gå att läsas i next nummer om jag
förstod det hela rätt! Det blir kul att se om dom skrivet
något om vad dom tyckte om skriverierna.

Det är kul att man får synas lite med boken även om det
känns lite solkigt att meddela tidningar och annat att man
har minsan skrivit diktbok. Man skulle kunna låta bli
men det känns ändå som att det är rätt att belysa bok
så mycket det bara går. Den kommer liksom aldrig vara
mer aktuell än nu.

Inga kommentarer: