tisdag 9 december 2008

Intervjun

Idag var jag på Bivur och blev intervjuad av Bärslagsbladet
med anledning av min diktbok H. K. Kraxmaskins ankomst
på Måndag. Resultatet av intervjun går att läsa på Fredag.

Vad tokigt det känns att sitta och svara på frågor. Jag babblar
och babblar och svarar lite hur som helst utan att egentligen
tänka på vad jag säger. Flera gånger kom jag på att jag pratade
om något annat än hon frågade. Ha-ha. Och ibland fortsatte
jag svara på frågan som ställdes innan. Ha-ha. Det blir kul att
se vad som står. Men det kan inte vara lätt att bena ut vad jag
egentligen menar då och då.

Fast kanske är det bara för att man är lite nervös som man tycker
att man svamlar. & journalister är väl förståss vana med tokprat

Och sedan var det också fotosession och det var väl inte heller
en toppmodell framför linsen.

~

Ann-Cha är sjukskriven!
Iris är sjukskriven!
Jag är sjuk i huvudet!

Inga kommentarer: