onsdag 10 december 2008

Mjaou II


Ritade en annan katt till Saris. Hoppas hon inte blir nöjd
nu heller för denna kissekatt blev så fulsnygg så jag vill ha själv.
Saris vill alltså ha katt till tatuering.
Julen har brakat ner i min släktdel och det har slutat
med att julklappar blir inget mellan syskon barn och att
min mamma & pappa inte ska ge sina ungar något.
Alltså bara paket till barnbarn från "åldringarna".
De är skitskönt att äntligen vara en del av ett mer sansat
förhållningssätt till julfirandet.

Magazin24 vill intervjua mig också och det är najs. Men
vi kan inte boka förrän böcker landat i lådan. Jag hade
hoppats på idag men det blev inget. På måndag är det i
officiella datumet men man går ju ändock och hoppas att
det ska skramla till i breflådan.

Iris har hämtat sig nu äntligen efter nästan två veckor
och imorrn bär det av till dagis igen. Dom hade saknat
henne sa telefonen. För mig blir det arbete inatt således
och jag undrar så om fabriken har saknat mig?

Inga kommentarer: