måndag 22 december 2008

Bokens ankomst & resten av dagen

Äntligen låg det en lapp i brevlådan som sa att jag skulle
komma & hämta böcker på poststället! Jag cyklade ner
med den svarta snabba damtrallan & hämtade ut King Inks
lådan med stort L! Och däri låg dom! 25 härliga diktböcker
med psykopatgula pärmar! Jag skickade vidare en drös av
böckerna till väntande strategisk utvalda figurer och for så
hem igen för att bläddra och läsa hur de tedde sig i
verklighetsformat.

Det gula var lite annorlunda än tänkt. För tänkt var det att
det skulle vara samma kulörta ton som på förra samlingen.
Men färgen var väldigt shysst som det var och det gillar jag.
Saker ska ju också få ha lite elastiskhet för att bli så om de
vill bli liksom. Även att bläddra i boken gav mig en ny känsla
för innehållet. Texterna höll ihop rent grafiskt på ett helt annat
sätt än framför databurk. Och även det var bra för innehållet
i orden är ju lite blandat. Så jag är helt superdupernöjd med
hur boken känns och är i handen.

Om man har missat att jag släppt en bok kan man beställa
fån tex förlaget för bara 79:- . Dom har fresten ny webdesign
som är snygg! www.kingink.se

i brevlådan hittad jag också tuffabandet Acevia som jag designat
loggo åt. Deras deo hade äntligen hittat ut och jag fick en skiva.
shysst! http://www.myspace.com/acevia

Inatt ska Iris sova hos sin farfar & farmor. Vi var och lämnade
henne vid klockan fyra. Det gick jättebra även om det under
dagen har pendlat med hennes vilja. Vi fick kram och allt innan
vi drog iväg. Hoppas det går bra hela tiden.

Vi bytte bil med pappa & mamma också och färdades ny
fin Volvo nånting istället för gammelsaaben! Det var glajd
kan man meddela. Fortsatt glajd var det att shoppa julklappar
till dottern nä hon inte var med. Hittade mycket för småpengar

1. Hello Kitty pysselbok
2. Plasttraktor

3. Kritor till boken
4. Lilla Spöket Laban DVD
5. Mjukisdjur liten giraff

6. Jäntatrosor Bamse

Köpte till frugan också under dagen och fick tag på
något som hon kommer bli glad för! Ha-ha! Men inget mer om
det nu

Inga kommentarer: