torsdag 4 december 2008

Free ticets

Skönt att se snön ha fallit under natten och
åter igen satt lite ljus i mörkret. Det lättar när
inget dagljus finns förrän 10-rycket.

Jag var förbi Ögir med Iris och fick gratisbiljetter
till Charta 77! Sådant blir jag så jäkla glad för när
man får en present eller vd man kan kalla det. Det
typ därför jag ritjobbar för t-shirts & sånt. När dom
som ingår i tjänstbytar-världen tjänstar tillbaks!

Vi fick en hemsänt en scanner förra veckan. inte
rätt usb-sladd och ingen el-sladd heller konstaterade
jag buttert o beställde hem. Sen hitade jag el-sladd
inne i scannern! och idag komm den saknade usb:en.
Den såg likadan ut som den vi hade redan. så jag
prövade o tammefanken om ointe den gamla passade
ändå!! pengar rakt i sjön för min egen dumhet!

så kan det va

Inga kommentarer: