söndag 25 januari 2009

Söndagstankar

Container 90 ny-teckning blir inte av. Men de verkar
däremot vara intresserade av ett projekt som jag funderat
ut. Hoppas det blir av. Då kommer det handla om musik
bild och text!

Helgen har varit lugn och skön. Det har behövts för nu är
det så tok-knegande handladdade maskiner som gäller på
fabriken. Känns knas att få trasig rygg i kristider men däråt
lutar det för fullt just nu. En nattvecka kvar.

Nästa vecka bloggar jag som gärstbloggare på Du & Arbetets
hemssida. Blir spännande att se om man får några
kommentarer och respons. Har lagt in små hintar om diktboken
också så jag kombinerade elegant nytta med nöje eller vad
nu för uttryck skulle passa in sammanhanget.

http://www.duochjobbet.se/viewNavMenu.do?menuID=50

Har slarvat bort ackordsföljder och en massa texter
till visor jag har gjort fresten. Ska leta vind en gång till
men misstänker att dom följde med en svart soppsäck
med skräp när vi flyttade. hm..

Iris & Mamman e hos kusin alex och jag har sovit middag.
Det finns inget skönare än middagslurar. They Rocks!
Nu ska jag upp på vind.

Iris hade tofsar idag. Hon gillar det inte så ofta men
ibland så får hon för sig sånt. Hon blir så gullig att en pappa
får dåndimpen nästan. Dåndimpen får man också när
frugan skär sig i fingret. Hon är ju halvkock min käresta så
hon sätter på ett hello-kitty-plåster och hackar vidare.

Stackars klotten!

Inga kommentarer: