onsdag 7 januari 2009

Natt igen!



Det gillas inte helt mina bildförslag för tillfället. Får se om
den härna är rätt. Men inga sura miner för den skull. Det är
ju en delikat syssla att bestämma sig för vilken bild man vill
ha representerandes sitt företag.

Och jag blev glad men sur men mest glad ändå när jag
idag förstod att chefskrället trodde att jag trodde att jag
skulle jobba natt för det skulle jag! Alltså stämplar jag in
i natt igen! Hurra fö missförstånd! Det känns bra så jag bara
droppa att hanses dåliga minne och mitt em-skiften orsakat
så mycket bryderi under julledigheten.

Sen ringde Ögir och sa att jag hade biljetter till Nyårsrevyn
som jag gjorde affisher till. Så jag ska bjuda mig själv &
brorsan av alla människor på det spektaklet next week.

Imorrn börjar Klott och Iris också!

Inga kommentarer: