tisdag 27 januari 2009

Jag vet inte med bilen.


Nyvaknad!

Nu är bilen besiktad. Jag vet inte hur det har gått.
Jag fundera mycket och ett litet hopp har lagt sig i
dessa tankar. Kanske gick den igenom? Att man ska behöva
lägga ner så mycket tid på biltänklerier. suck!
Vi har bestämt att jag ska skjuta på arbetstiden på
etfermiddagsveckorna. Det är så jobbigt att behöva dagislämna
Iris för en liten timme. Sen får vi se om min chef går med på det.
Han tycker nog att jag e omständig. ha-ha.

Slask och snö. blä!
pÅ fabriken hittade någon rockradio som står och går hela
nätterna. Kanon. Men efter några nätter har musiken förvandlats
till ett fängelse. Det är samma låtar som snurrar runt hela tiden.
Jag blir galen om dom spelar ZZ top igen!

Tisdagsbloggen där jag gästskriver handlar om
Mentor Tuta och jag. Klicka länk nedan!

Inga kommentarer: