lördag 10 januari 2009

En benranglande boll!


En bild för Q: Döskallen är ett ständigt återkommande inslag i
bildena till Q. Det handlar ju om tröjtryck, som jag ser det och
benranglers har alltid haft ett tufft skimmer över sig och borde
därför locka lite. Men det är svårt att variera sig. Det blir lite
enformigt.... eller kanske ska man kalla det benformigt ? ha-ha.
Men denna gillade jag i varjefall. en kombo av Boll och skellett.

Natten till Lördag fick Iris en klassisk tillbaks-till-dagis-feber.
40 grader och rosselhosta. Stackars lillplutta och inte mycket
fart har det varit idag i henne.

Jag for en sväng förbi Swedish Merch men det var stängt.
Så postrarna får ligga där tills på Måndag misstänker jag.
& söndagens Åse-40-fest blir flyttad från hundkojan till Solgatan
och Systrarnas mor och dotterns mormor. Alla vadstenssyskon
har ju ungar nu för tiden och Rudbeckiuskarantänen är för att
skydda smårackarna.
Bieffekten lir att jag och iris får stanna hemma. Buhu.

Inga kommentarer: