fredag 30 januari 2009

Pappa & Irisdagen

Sov egentligen inte alls natten till Freadg. Och likbra
var det för nu ska jag hålla mig vaken till kväll & sen bli
i normal rytm på stört. Börjar bli gäspigt nu...

Jag var ledig och Iris och jag tog tåg till Västerås på
en äventyrardag. Hon ville åka hem igen på en gång så
vi åkte upp och nedför stationens rulltrappor 5 gånger
sen hoppa vi på hemtåget igen.

Sen var vi hem & åt och sen på konstutställning på
kommunens hall.

Min egna lilla konstpysslande bröt ny mark idag när
http://swemerchshop.jetshop.se/ la upp affishen på
försäljning åt vem som helst. Känns kul att finnas med
i en katalog på det där sättet. Enda representanten är
man också under fliken attityd art

Sista dagen var det på Du och Jobbets gästblogg där jag
idag skriver om tokmonteringen som jag jobbade på ett
tag. här är länk till bloggen:
http://www.duochjobbet.se/viewNews.do?NewsID=0759
och kanske blir det mer Håkankråkan i den tidningen när
jag idag fick förfrågan att bli krönikör i den tidningen.
Jag ska göra ett försök. Men det känns kul att dom gillade
bloggeriet så mycket. eller kanske frågar dom alla?

Inga kommentarer: