torsdag 15 januari 2009

Doghead våren 2009

Sak på gång:

M E L L A N R U M M E N
I februari räknas denna bok komma ut!
http://www.kingink.se/MR/index.html
Den har förvisso varit på väg ut under en ganska
lång tid. Jag medverkar med illustrationer i gott
sällskap med ett koppel andra riktigt duktiga
pennor. Boken kommer ha hårdpärm och till-o-med
ett soundtrack!

B A R N B O K
En tillfrågan har inkommit om att illustrera en
barnbok. Storydetaljer är tydligen 3.5 åring och
punkiga föräldrar. Häpp!

C O N T A I N E R 9 0
EBM:arna funderar på nytt omslag till gammelskiva.

U T S T Ä L L N I N G
Jag vill ställa ut igen. Ögir är säkert öppna för
sådana äventyr. Skulle vara coolt om dom gjorde en
vårsalong eller liknande så att fler kan visa upp sina
grejer. Jag vill visa upp illustrationer i vilket fall &
helst i posterformatet som var senast.

Q U E E N I N K
Väntar otåligt på den drottningens ankomst. Mest för
att jag vill se hur väl mina bilder står sig i konkurrensen.
Jag vet att jag har sålt någon tavla då och då men kommer
folk köpa bilder? Det blir intressant och spännande och
kul men också kanske förfärligt tråkigt om det inte
händer något.

Inga kommentarer: