tisdag 20 januari 2009

Queen Inks första affär?


Queen Ink: Jag gillade inte förbudsskyltsdöskallen. Inatt tog jag
revansch och ritade en som jag gillar istället. Hurra. När man ritat
något som man inte är nöjd med är det svårt att skaka bilden av sig.
Alltså om det är en bild som ska på något vis representera mitt
konstnärskap. Knäppt att lägga på bloggen då kan tyckas. Men saken är
att jag i min fåfänga tror att allt är snyggt och bra tills det har gått
någon dag.
Fick ett mail att en av sammarbetsparterna i Queen Ink. En kvinna
som är i musikbranschen är i Cannes just nu och bad mig skicka över
bilder som hon skulle visa för ett Merchendiseföretag. Ballt!

Annars vaknade jag 9.00 när brolla ringde. Han skulle lämna
skidor till iris. Det passar ju bra för ute snöar det. Nyss i vartfall.
Men jag somnade om och vaknade igen 12.00

Inga kommentarer: