fredag 9 januari 2009

Jag är Poster!


Jag har något på gång. Jag vet inte vad men jag
tror att det slutar med en utställning på Ögir. Ja.
Så är det nog, Jag ska göra en utställning på Ögir.
& det ska vara posters har jag tänkt. Och jag satte
igång och styrde det hela åt något håll för några
månader sedan.

& För Krögar-Per sa: Ställ ut hos oss igen.

& för att http://swemerchshop.jetshop.se/ , mina
kompisar har börjat med posterstillverkning.
& för att jag ville göra något annat konstigt än oljemålningar
igen.
& nu är H. K. Kraxmaskin en fritt flygande fågel och
får därför föra sitt liv hur det vill. Nästa grej alltså.
Men bilden är från boken. Som ett barn ur boken.
Kanske ska posters sälja om/när jag är nånstans och
säljer bok? Och kanske ska jag läsa dikt nånstans.

För nyss viskade mailboxen: Posters. Stora. Klara.
& dom hämtar jag imorrn om det är nån där.
Adjöss från ett förvirrat frö

3 kommentarer:

Unknown sa...

Snygg, verkligen!

Lycka till med allt det nya.

/Saga-Sofia

Unknown sa...

Ha! På något sätt så ser det ut som att jag är inloggad som min sambo, därför står det gilbert. Inte meningen.

Doghead sa...

Hej Gilbert! ;P