söndag 13 april 2008

punksommaren 2008


Gaddjäntan S ville ha Asta K siluetterna från
Playmates och det ser int jag någon problem med.
Jag ritade fram en större också till henne och den
blev som ovan.

Både Jag & Kärestan ser redan fram emot sommarens
punkhändelse i Köping. Stadens topporkester Charta 77
fyller nämligen 25 år och firar det med endagsfestival
på Ögir. C77, Asta Kask och Dia Psalma är klara.
Lördag 9:e Augusti är datumet och det blir
punk enda från klockan 14 om jag förstått det rätt.

Intresserade klickar till www.ogir.se

Shysst Söndag i hundkojan. Trist väder, men vi bjöd
hem Iris kusin Alex och de två lekte och hade skoj.

Jag har ritat ett omslag till min nästa diktsamling.
omritning av en tavla blev det som passar i kaja-temat.
Vidare har jag bestämt att int ha med senaste novellen.

Inga kommentarer: