onsdag 29 oktober 2008

Utbildning

...och jag sov hela gårdagen och sen hela natten också!

Iskallt ute och jag lämnade dagis för en gångs skull.
Frös häcken av mig när jag velocipiderade mig
vidare genom den i dimma höljda Köpingstrafiken.

Men jag var, tack vare soveriet, i daglig dygnsrytm till
utbildningsonsdag på fabrik. Det var utbildningar på
avdelningen med zollerkurs, F.U kurs samt program-
med-mätprotokollsläsning. Allt var kryddat med ganska
mycket dö-tid och sladder med kompisarna från dagfabriken.

Kom hem till huset fullt med Iris kusiner Alex och Tove.
Dennis en stund och lämnade el-värmarsladd för bil och
sprang sen sparka fotboll och Åse som åt med oss och sist
Amanda med mamma Maria ika efteråt.

I mail kom min efterlängtade INDD fil som PDF så nu kan
jag läsa min diktboksmanus i första utkast. Blott smårätta
härna och därna kvar!

..och nu har jag helg Ha-ha

Inga kommentarer: