onsdag 8 oktober 2008

Min SPECIELLA familj


Idag fick jag äntligen lådan med böckerna!

Min SPECIELLA familj med JayJay & Totte
är bokens namn och det är jag som har gjort alla
bilder i den.

Boken handlar om JayJay som har svart pappa
och vit Mamma och hanses funderingar om att
vara lite av båda. Här är boken egna sida där
författarinan Michelle Cadeau berättar mer om
bokens tillkomst och dess fiffigheter.


en rolig kupp är att jag ritat in våran egna lilla
familj på en sida. Vi är ju också en lite spexiell
blandning.
Boken är också så man kan få den på engelska
och ur ett rent egotrippiskt perspektiv är det
ballt att vara utanför Sverigegränsen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha, du fick lådan innan jag fick min. Men jag fick ju mina lådor idag. Dina bilder är helt underbara!! TACK för all din hjälp med boken.

Kram till dej och din speciella familj, Michelle