tisdag 7 oktober 2008

Boccia

Sov länge idag men var ändå helt väck
när jag uppsteg ur slafen. Fann att jag stod i
klädkammaren plötsligt. Det väcka var att jag
trodde jag gick in på toaletten. Ha-ha.

Jag har lite ont i ryggen men int så farligt.
Att Dempas flyttar redan nu till helgen är
dock ett lite svart moln på hösthimmlen. Det
kan kanske bli knas. eller rättare sagt kras!

Ann-Chas rygg är fin igen. i vartfall så att hon
kan jobba hela dagarna. sen måste hon tänka på
knäböj och förebyggande gymnastik framöver
sa dom på ryggstället hon var till idag.
Sådant är ju verkligt svårt att ha kvar det försiktiga
beetendet när det onda är över. Själv brukar jag
"fuska" ganska omgående.

Iris var också lite hängig när jag hämta henne på dagis.
Det vände efter att vi käkat äpple och gluttat lite på
P.R.O.- boularna i bivurparken. Så vi gjorde lite
kastanj-boccia sen innan vi gick in på Rudbeckius.

Hoppas int hon blir sjuk.

Inga kommentarer: