måndag 27 oktober 2008

dator-jäkling

Idag fick jag till mig sänt två grejer som jag skulle beglutta
från king-ink-david om min diktsamling. Men vår dator är
inte vad den borde vara. Den tappar mer och mer och det
filformatet som skulle läsas denna gång gick helt enkelt inte.
datorn är för gammal och jag är för gammal för att fatta/hitta
rätt ställe för att ladda ner rätt tilläggsprogram.

Det hela är smått frustrerande kan jag meddela.

Men jag är glad att det händer grejer på diktbokfronten nu.

Jag vaknade tidigt och har bakat pizzadeg. Nu ska jag snart hämt
Iris och sen idag ska hela familjen gå på tandläkaräventyr för första
gången. i varjefall första gången ska hon sitta och öppna munnen
i stolen. det bli kul och se hur det går! Kusin Alex har knipigt tre
gånger nu. Ha-ha.

Inga kommentarer: