lördag 4 oktober 2008

B.O.W.L.I.N.G.


Bilden kommer sitta på baksidan av min diktbok.
Har uppmanats att verkligen glutta igenom det
en sista gång och jag har ändrat om lite i galleriet
främst. Måste ju ha med illustrationer så mycket
det går har jag kommit på ju!
Håller på att sätta ihop en del på hemsksidan också
som ska informera lite mer om H. K. Kraxmaskin

På Måndag, eller i vartfall nästa vecka, så smäller
det i brevlådan på Rudbeckius när barnboken
Min speciella familj äntligen landar. Det är ju jag
som har ritat så jag ser fram emot att få beglutta
saken.

Idag var vi & träffade en adoptflicka med Afrikarot.
Det var intressant att höra den familjens erfarenheter
och hur det går till på den kontinenten med adoptioner.

Jag kommer kasta bowling under kvällen med
arbetskamrater. Hur det hela slutar får jag höra
på måndagen men själv blir jag int så långvarig.

Inga kommentarer: