söndag 19 oktober 2008

Lite groll med mitt gulltroll

Käresta och jag har varit surpuppiga mot varandra
och det är inte så kul men så blir det ibland. På Söndagen
har dock solen börjat lysa igen och det känns bra.
Hur hela grällematiken startade vet jag inte riktigt men
det slutade dock med att jag fixa lite mer med maten
hemma och att hon låter mig göra det lite mer.
Nu var det inte några katsa porslinscener direkt. Mer
ett tryckande och spännt läge oss emellan.

Jag ska också försöka sanera lite mer min datortid. Det
ät mycket tid från familjen som den på olika sätt stjäl och
det känns inte bra även om jag lite knäppt gillar att sitta
och datorisera på olika sätt. blogga - rita - maila - surfa

I förra lyan hade vi datorn i tv-rummet och då blev det
liksom samvaro ändå när man hade kvällstid efter
Iris knoppat in. Jag kunde glo i dator och Ann-Cha glo i
tv med varandras sällskap. Så det var ju najs på något
soff-potatis-aktigt sätt. Kanske ska man ha det så här
på Rudbeckius också? Nä fan. Rätt väg är nog ändå att
gå på avgiftning.

Annars har jag kånkat diskmaskin med Dennis och
så har vi hittat Batteriladdaren till filmkameran också!
Bra älskling!

Inga kommentarer: