lördag 30 maj 2009

Tocix Tribe

Det är Köpingsfest som tusan just nu. Folk
överallt och det är lite svårt att gilla när man
som jag bejakar sina fobier och nojjor. En svag
känsla av Klaustrofobi var kanske det som lockade
fram en annan tanke i trängslen för jag fick för
mig att det bara var låtsas-köpingsbor. Som något
slags fejkbesökare som gick runt och skapade trängsel
för att trängsel hör till. knäppt men så var det.

Annars:
Köpt ett par älv-vingar till Iris som ska sprejas svarta
för Fabrksprojekt.
Och:
Plockat ner från vinden vår, Dogheads, gamla oanvända
Backdrop som också ska in i nämnda projekt
Dessutom:
Grillat och sågat av uppstickare på uteplats. Kött.
Bonus:
Boken om Lemmy Kilmister i Motörhead ligger
under sängen och den blir sköj att läsa.

men va i Helvete:
Gjort test på DN om Eu-valet och jag tyckte som
Socialdemokraterna. Men jag tänker gå och rösta
på lokalisen Manne Frisk next week på bibblans
för-röstnings-bås.

Inga kommentarer: