fredag 8 maj 2009

Seriesida 5

Nu är helgen här. härligt. Jag ska lata bort det sista
onda i ryggen. Nema-problema med en massa Edgar
Allan Poe som bara väntar på mig. På Söndag är det
stora spektaklet inbokat då valda delar ur Eklundssläktet
köper plattor på ett Bauhaus.

Bauhaus var också ett band som spelade lite udda
pop-jazz-låtar skulle jag vilja kalla det. Shes at parties
var bra och en cover på Bowies Ziggy Stardust.

Du & Jobbet gillar mig och jag gillar dom. Så jag kommer
vara med i en intervju framöver angående att jobba på
krisfabrik och till hösten kommer jag vara med på en
paneldiskution, vad tuslingen det innebär. Här kan man läsa
min senaste krönika i varjefall om man inte har tillgång
till själva tidningen
http://www.duochjobbet.se/viewNavMenu.do?menuID=331

och jag skrev oxå en grej på Författarbloggen som
man kan läsa om man klickar länken här brevid.

Förtreflig helg om inte annat!

- håkan

Inga kommentarer: