torsdag 21 maj 2009

En skruttefabrik till mig


När vi hade lämnat Iris och köpt pilväggar på
Bauhaus och glott I.K.E.A. hojade jag ner till
hamnkvarteren och de gamla trötta fabrikerna
som bor där. Ett helt fantastiskt ställe hittade
jag också där jag hoppade in och cyklade runt
lite bland tomhet och bråte. Där ska det filmas!!
Passade på att ta det här hårdingbilden också
utanför det ställe som en gång var en replokal
för Charta 77, Finkelrokkers, The Past?, Lotus
Parad och senare även mina egna orkester The
Curse.
de var ju också härna som jag träffa kärestan
för första gången. Men det visste jag inte då.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart med "pilmattan/skyddet?" Själv var jag ut på en mctur igår, träffade på Landsfiskalen som hade synpunkter på huruvida mitt avgassystem var lagligt eller ej, då han tyckte det lät för mkt, så jag får åka till Bilprovningen...suck, inga böter iaf, men tror jag har rekord ändå, har blivit stoppad 4 ggr och "lasrad" 2 ggr på 3 år med hoj!!Mer än vad jag klarat av med 22 års bilköra..

Hör av dig om du behöver något hjälp :-)

Anonym sa...

Hoppas du förstår det var bror din ;-)

Anonym sa...

vilken rackare den där länsman är!
:)