torsdag 14 maj 2009

En bild och en dag


Denna bild ritade jag idag. Vet inte vart den kommer
användas men jag har mina aningar. Det är i skriftstund
inte helt bestämt ännu.

På fabrik så laddade jag för en skyddsombudärende
men det hela kom av sig när den som kommit i kläm
int ville ta det längre. Var ganska skönt ska erkännas
för jag är rätt obekväm i konfliktsituationer och just
en sådan skulle ärendet säkerligen slutat i.
Min pappa har 3.5 dagar kvar till förtidpensionering.
På Lördagen som kommer borde man bli schizofren och
ge sig ut på fler äventyr än möjligt: Åka till Karlskoga
och hälsa på adoptisar. Följa fabriksavdelningen på
paintballkväll. Dra till Ögir och se metalfestivalen
Eldfesten! Bara vara hemma på nya uteplats och
grilla och sen glo Melodifestivalen. Men det är
Karlskogaträff som gäller och smörgåstårta bland
koppel av Kinaprinsessor.

På söndag är det dock barnkalas hos Iris kusiner
Ida & Emma som fyller år. Eller bara den ena men
den andra fyllde förut. Så dubbelpartyliksom.

Inga kommentarer: