söndag 24 maj 2009

Bildrepotage Weekend


hundmasken är klar! Den blev kanonfin! i vartfall
blev den perfekt för det den är tillverkad för. Att spela
mitt alterego i Containerhundprojektet. Jag hoppas att
få ett mail från fabrikör i morrn. Projektet är lite i
stitlje & jag hoppas på att få kicka igång det lite med
filmande. Just nu skriver jag ner en massa scen idéer.

Förövrigt stod jag och målade det sista när grannen Harry
kom och ville låna trälim. Jaså gör du en mask undra han
och jag sa att Visst blir den fin?! Ha-ha. han måst nog skvallrat
när han kom hem om galningen påRudbeckius! ha.

men man måst få va lite knäpp ibland oxå

Vi drog iväg til Arboga på barnens dag och skämde bort henne
med en riktigt stor polkagrisklubba. Den räckte hem och ett
varv runt Ullvibackar. Sen sa hon att hon int ville ha mer.
ha-ha. stackars barn. ha.

Ann-Cha sitter på hästvagnen o dricker lit vatten. Fin bild
för det är en annorlunda bildgrimasch. En bild som säger
att såhär ser man ut. & hon är ju riktigt vacker min fru!
Förra året var ju Iris rädd för att hästen skulle bajsa på
henne, men i år gick det bättre. Det var första turen häst
& vagn för allihop tror jag.
Bra helg är slut.
Voff


Inga kommentarer: